lördag 4 september 2010

Nollningen

Nu ska jag berätta om nollningen.. Efter första deltävlingen va vi (utom Andreas) beredda på att hoppa av, men vi bet ihop och klarade oss ända till slutet.. Mitt lag men josefin, elin, och gabriella blev mest skitiga, pga att jag(kinesen) kände alldeles för många 3or, (yeah me) Deras äckliga matblandning luktade verkligen skit och treorna va inte mänskliga. efter 2timmars föromjukelse var det bara till att gå hem från bananbacken... FYFAN va kläderna va äckliga som man hade på sig.. Sen kom man hem och slängde sig in i duschen dirr.. skitet va lätt att ta bort, men lukten inte likaså.

 Jag är iaf stolt över att jag klarade mig genom nollningen, så jag tycker att vi som deltog förtjäna respekt på måndag ^^

BTW, ha dö tråkigt så underhåll mig ^^
XOXO // Kinesen (K)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar